Wednesday, December 7, 2011

ჩემს შესახებ


მე გახლავართ სოფო ხვადაგიანი; დავიბადე და დღემდე ვცხოვრობ ქალაქ ქუთაისში. მყავს მეუღლე და ორი შვილი, ქალ–ვაჟი: 6 წლის ლილე და 4 წლის გური. ვმუშაობ წმინდა ნინოს სახელობის #3 საჯარო სკოლაში.
ვარ ინგლისური ენის პედაგოგი.
ჩემს პროფესიულ საქმიანობაში ვცდილობ ყველა სიახლე და ნოვატორული იდეა ავსახო, საგაკვეთილო პროცესი მაქსიმალურად მიმზიდველი გავხადო ჩემი მოსწავლეებისათვის და ბოლომდე დავიხარჯო. ამ იდეების განსახორციელებლად ვფიქრობ საკმარისი არ არის მხოლოდ დაგროვილი ცოდნა, რაც უნდა დიდი და მრავალფეროვანი იყოს იგი; მასწავლებელი მხოლოდ მაშინ ახერხებს სრულყოფილად სწავლა-სწავლების პროცესის სწორად წარმართვასა და ახალ თაობათათვის სასარგებლო საქმის კეთებას, როცა ფეხდაფეხ მიჰყვება პროფესიაში დანერგილ სიახლეებს და ნერგავს მათ პრაქტიკაში.

No comments:

Post a Comment